Header image

Ciclo Avansa 1

Materianan den Ciclo Avansa 1 (Klas 3)

Den Ciclo Avansa 1 tin 16 materia cu ta mes importante.

1. NE – Nederlands
  2. EN – Engels
  3. SP – Spaans
  4. PA – Papiamento
  5. WI – Wiskunde
  6. NA – Natuurkunde
  7. SK – Scheikunde
  8. BI – Biologie
  9. AK – Aardrijkskunde
  10. GS – Geschiedenis
  11. EC/M&O – Economie en M&O (Management en Organisatie)
  12. IK – Informatiekunde
  13. CKV – Cultureel en Kunstzinnege Vorming
  14. LO – Lichamelijke Opvoeding (gym)
  15. RE – Rekenen (no ta conta pa bay over)
  16. GOD – Godsdienst (no ta conta pa bay over)
  17. MSL – Mentor studieles (no ta conta pa bay over).

Profielkeuze

Na final di derde klas un alumno ta kies un profiel den tres area concreto. Ciencia y Kimica (Natuurwetenschappen of NW), Estudionan Social (Mens en Maatschappij of MM), Humanidad (Humaniora of HU). Hulandes y Ingles ta obligatorio pa tur alumno den examenklas. Un alumno mester haci examen den minimo 6 materia. Un alumno tin e opcion pa scohe un di 7 materia pa haci examen aden (8ste vak). E alumno mester tene na cuenta cu si e kier haci Havo despues di Mavo, e mester tin un di 7 materia den cual e ta haci examen. LO tambe ta forma parti di e curriculo y mester conclui e materia aki cu un voldoende pa por gradua.

Pa download e normativa (bevorderingsnormen) pa pasa pa examenklas, click akinan.